| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
11.7.2012 seram tapi lawak .. HAHAHA
Thursday 12 July 2012 | 00:48 | 0 Talking ♥
Assalamualaikum brader~II n baby~II sekalian ! Hihihi

Aku nak citer pasal satu kejadian yang berlaku semalam ,tempat kejadian kat home sweet home aku .. HAHA . Well , macam nie berlaku , semalam masa pukul 8 mlm mcm tuh la .. ada orang ketuk pintu , adik aku dengan kerajinan terlampau pergi la buka pintu ,masa tuh yang ada kat ruang tamu aku , akak sulung aku n adik aku, mak aku tido n abg aku tgh melukis animasi dia ..nak jadi kan citer ,waktu tuh kami bertiga si gadis2 sunti je kat ruang tamu .. hahaha . Okay , lepas adik aku buka pintu yang kami sume sangka si pengetuk pintu ialah amy(kakak aku no 3) .. buka~II tiba~II ada seorang makcik menerjah masuk , bila makcik tuh da masuk ,dia sendiri tutup pintu rapat2 der .. HAHA .. adik aku still terjegat kat pintu , time tuh kira nya dia terkejut tahap babun sampai xdpt ckp pepe , haha ..yang pelik nya , entah knp waktu tuh aku xrasa terkejut pun masa makcik tuh masuk .. hahaah .. paroh paroh mu nie ida .. haha .. akk aku lak time tuh dgn baring ala~II bersantai ditepi pantai .. mula2 dia xperasan , pastu dia toleh arah makcik tuh berdiri .. dia menjerit macam pembunuh dtg kot .. HAHAAH .. time tuh aku terkejut gila dgr akk aku mnjerit .. sptt nya aku terkejut bila org xdkenali main terjah je masuk rumah aku, nie yg aku terkejut sbb akk aku menjerit .. lps akk aku menjerit , bole lak dia larik kat luar umah .. haha ..yang nie mmg aku xthn nak gelak .. HAHA ..lepas akak aku lari keluar , tinggal adek aku ,aku n makcik tuh je , adik aku boleh lak masuk bilik n tinggal aku sorg ..nie memey xsyok , ada ke ptt tggl kn aku sorg2 ..jadi tggl la aku berdua~duan dengan makcik tersebut .. ikut kan kata otak aku yang bijak nie , aku nak larik kuar je , tetiba seram lak bila hanya tnggl aku dgn makcik tuh je .. tapi ttbe kata hati nie ,cakap ,xbek lak tggl kan orang tua cmtu , kang terasa hati , kau tgk , dlm takut2 pun ley pkir na jaga hati orang tua .. HAHAHA .. kau hado ?kuikui .. makcik tuh ttbe start tnye aku macam2 , dgn muka takut + nak jaga hati  ,aku pun layan je makcik tuh .. makcik tuh dok bebel , suami dia dlm bdn dia la ,apa la .. aku dah seram daa .. pastu makcik tuh dok mntk nak g tandas lak ..tandas da la dkt dgn dapur ..kat dapur de pisau .. time tuh jiwa dan lara aku meronta2 nak larik .. dgn kain batik nya , ala~II gadis melayu terakhir .. haha , aku pecut lari keluar umah .. bila aku da lari keluar , abang aku kuar bilik , abg aku try la suh makcik tuh kuar .. pastu mkck tuh nak g tandas , abg aku bagi la .. kitaorg dok pikir .... macam mana nak suh makcik tuh kuar n blik rumah .. kitorg xpndai halau2 org nie ..HAhA .. time tuh , aku cakap kat akk aku , suh dia pggl pkcik saudara kami kat sblh , akk aku xmo ,,tp dia la org ptama yg dok takut ..mengigil2 ketakutan , tp suh pgl pkcik xmo .. abg aku g la pggl pkcik , pkcik aku kuar , pkcik aku suh makcik tuh balik , pastu makcik tuh mintak Rm5 ... kitaorg bg la .. hahaha ..makcik tu masa balik dia ada ckp ,dia selalu nampak kami sidai baju ,sapu sampah n bakar sampah kat luar , dia selalu tgk kami tp kami xperasaan .. perghhh ..seram doh bila dia ckp mcm tuh .. hahha ... lepas nie bila ada org ketuk pintu , kitaorg tnya no ic dulu .. hahahah ...

#anyways korang mesti tertanya~tanya siap makcik tuh ... makcik tuh dok sblh rumah aku ... dia kurang sihat ..kurang sihat secara mental .. paham2 sendri da .. aku kan der pengalaman jaga orang yang sakit macam tuh , tapi kakak aku ckp , mkcik tuh lg truk sakit ,, HAHA .. macam2 ..


#korang hati2 taw ..bila org ketuk pintu ,tgk dulu .. Apa~II pun , kalau jumpa orang kurang sihat secara mental dan orang tuh ialah orang tua , jaga la hati mereka .. walaupun mrk mcm tuh , mereka ttp manusia ,..mrk ditakdirkn dpt nasib mcm tuh di dunia ni tapi mereka dijanjikan syurga di akhirat :D .. daaaa ...

Newer Post
♥ Disclaimer ♥


hi peeps ! im ida .. im from seremban but currently stay in ipoh .. please do follow me and thanks visiting me :)


♥ Tagboard ♥



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan