| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
Smokey eyes !
Wednesday 1 August 2012 | 12:32 | 0 Talking ♥
ASSALAMUALAIKUM . Haiii , thanks sudi jenguk blog bodoh2 aku .. Sep sikit ! hahah , tak kena :P .. Sorry otak biol pagi2 nie .. HAHA .. OKAY , this entry special for gegirl only ..awww , tapi law laki nak join , pon boley , kalau kau PONDAN ! HAHA .. OKAY girls ? Hari ini aku nak ajar korunk makeup smokey eyes , Well , cara makeup ini memey femes dikalang perempuan kan ? TAk ? jangan tipu aku , memang btol pun .. HAHA ..aku dah wat kajian k . haha . WAIT , Untuk para jejaka semua yang telah membaca blog aku nie ,dont worry ,walaupun ttg wanita , ada jugak seronok nya pasal entry nie .. MAYBE ? hhaha

First sekali ,sedia kan cat dinding spt warna2 diatas .. Haha .. warna gelap k ..

Second , Amik berus jamban ,celup la caler apa kau nak , tapi dalam gambar nie amik warna hitam , so , hitam la sengal .. HAHA

Third, tutup mata korang macam kat atas nie , yelahh ,xkan nak bukak kott , pandai2 la kn ....tgk betul , dia start dari depan .
Keempat , bila dah letak brush tuh , mesti lah jadi macam nie kn ....
pastu pandai2 nak ratakan ..tak kan tuh pun aku nak ajar ... 
Then , ko rata2 kan macam nie .. tarik sampai belakang .. haihh ..buruk pulak aku tgk .. hahaha
Pastu pas dah rata2 kan jadi la gini ....eeeeeeeeeeee .. hitammmm ...werkkk .. hahaha
pastu ratakan lagi .. brpa byk kali lagi nak ratakan .. BOSAN aku .. kemas kan lagi cat kat mata korang tuh .. 
bosan aku nak terang kan .. nampak kn berbezaan dia .. dah nampak smooth lepas dia blend kn ... 
dia buat lg step yang sama .. apa kau tak bosan ker ulang benda yg sama ?! tension aku gini ...
pastu amik lah apa jadah nama dia nie .. ambil berus jamban hak besar punya utk amik bnda jadah nie k .. 
ouhh , gitu .. letak la kat atas nie tuh .. pandai2 la k .. 
oles la sampai kau puasa hati ... eee ,sakit hati aku , tempek la bape banyak nak tempek ... tempek la cpt .. terhegeh-hegeh .. hahaha

#Actually byk lagi step dia .. tapi disebabkan aku hilang sabar sangat2 ,aku taknak post pic lagi .. korunk pandai2 la adjust .. kalau dah nampak mcm pontianak tuh , jadi lah tuh .. ahahahah ..  PANDAI-PANDAI lah k .. haha

Bila dah siap semua step .. HASIL dia akan jadi BEGINI..




INILAH SMOKEY EYES YANG AKU NAK AJAR . LAWA TAK ? WAHAHAHA ... COMEL TAW , NAK JADI COMEL GINI ,TRY LA .. HAHA

#Sebenarnya entry ini hanya lah saja2 .. alah , aku post gambar tuh pun korang leyh blaja kn .. kan .. heheh , sebenarnya ,nak wat smokey eyes senang je , amik rokok , then cucuh kat mata ... trang trang ~ dah jadi SMOKING EYES . HAHA .. takda la .. nak link utk belajar ..belajar disini baru betul ngek ...

JANGAN MARAH ..  

Older PostNewer Post
♥ Disclaimer ♥


hi peeps ! im ida .. im from seremban but currently stay in ipoh .. please do follow me and thanks visiting me :)


♥ Tagboard ♥



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan